sobota, 14 stycznia 2012

Grochówka na szybko.


Grochówka ze zmielonego grochu (mąka grochowa).

Składniki:
-łyżka oleju roślinnego
-szklanka zmielonego grochu (do kupienia jako mąka grochowa lub można samemu zmielić w młynku, blenderze)
-liść laurowy
-opalona na palniku cebulka ;)
-3 ziarna ziela angielskiego
-szczypta pieprzu
-łyżka kurkumy i czerwonej papryki
-łyżka 'bulionu wegetarianskiego' lub kostka warzywna lub bulion ugotowany na warzywach (ja robiłam 'na szybko', ale warzywa i tak podsmażyłam najpierw i na nich gotowałam bulion

Grochówka jest bardzo gęsta, w formie musu. Podajemy z natką pietruszki i gomasio lub z grzankami.

1 komentarz:

  1. Zwykle kiedy robię zupę to wychodzi gęsta jak pasta do chleba :P. Ale takie lubię najbardziej, więc podoba mi się ta szybka grochówka.

    OdpowiedzUsuń